Cider i mängder

Igår for vi ju på Kalles för att träffa Robban lite och ta en öl/cider. Det blev ju mer än en. Linda blev lite fuller, och de blev även Jim =P Det var riktigt nice på Kalles för att vara onsdag, och ändå många man kände.

Efter krogen så kilade vi hem, jag åt nudlar och Jim ville ha cheeseballs, och snäll som jag är så gick jag i regnet till Shell och köpte en svindyr påse med cheeseballs, vaniljglass med chokladkross och cigg. Gick hem, och då var ju Jim inte ens sugen på snasket, men ja vräkte i mig massvis med smält glass och sen såg vi på ett avsnitt av That 70´s show. Men jag minns inte ett skit vad som hände i avsnittet så de var ju rätt onödigt att kolla på de. Haha.

Nu sitter jag på jobbet och vill bara hem hem hem, för i brevlådan ligger Soul Calibur och väntar på att få spelas. Sen släpps ju även en ny expansion till The Sims idag (jo ja är ju en sims nörd mellan varven) Så jag har ju egentligen massor mer viktigare saker att göra än att sitta här =(


*Imorn blir det IKEA, upp tidigt med tuppen*

// ia


Kommentarer
Postat av: Tina

jag måste erkänna att jag har tagit bort sims från min dator:S

2008-08-28 @ 23:30:12
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0