Coctail plus surströmming

Sitter just nu och käkar coctailfrukter...bland det godaste som finns vill ja lova! Tidigare ikväll så blev det inget annat än SURSTRÖMMING! =)
Åh de var så gott, de är bara så jobbit att bena dom :( ja gillar mest filéer då kan man bara vräka i sig hehe Till detta så provade jag att dricka mjölk som så många säger att de ska funka. Och jopp de gjorde de.

Men dock läste ja nånstans på nätet att man ska/kan ha tomat på mackan, och de vet ja inte om de lät så frestande men ska tydligen göra så att gaserna i magen blir färre och man får även en bättre andedräkt. Någon som har provat?

Angående förra inlägget om ballongvispar så tror jag att du har rätt PJ, de är nog till för att vispa såna där fluffiga saker med, men snälla nån, använder man inte bara en elvisp då? Känns som att ballongvispen inte kommer användas så flitigt av mig iaf, men kostar den 9kr och ja får med den vispen jag verkligen vill ha, så kan den väl få ligga och skräpa i en låda om den så önskar. Om ingen vill ha den? =P


*Hela elvispen*

// ia

Kommentarer
Postat av: Linn

jag brukar ha tomat på mackan, fast ja har de då bara för att ja tycker de är gott ;-) å ang. andedräkten så tror ja inte de blir nån skillnad, fan surstömmingsandedräkt huvva...men he jär gött! =)

2008-08-09 @ 18:25:35
URL: http://flisis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0