Nolia & Film

Idag var sista dagen för Nolia mässan, så jag och Jim gick dit eftersom vi hade fått gratisbiljetter av pappsi =) Men de var inte så mycket nytt att se, och speciellt inte så kul när man inte har pengar till att köpa ett skit!
Blir så himla sugen på att ha ett sånt där stort bubbelbad med belysning och musik å skit! Men typ 100 000 för en sån, och dessutom ingenstans att ha den när man bor i lägenhet ^^
Får väl bli ett senare projekt.

Har sett klart Juno idag som vi började med igår fast vi orkade inte se klart den efter jag hade varit taxi till först syster och sen Lotta & Niclas. Jag tyckte den var riktigt bra, Jim tyckte väl inte att den var lika bra men men..
Har till och med utnyttjat våra filmkanaler dessa dagar, för någon dag sen såg jag en film som heter Vit Oleander, helt okej och någon tår trillade nedför mina kinder.
Nu i eftermiddag så såg jag Kissing a fool, det kändes som att jag borde ha sett den, men de hade jag då inte och den var väl som alla andra såna där romantiska "komedier" ; inte så mycket komedi, mest romantik och en förutsägbar story. Men de är sån man kan titta på utan att behöva tänka.

Nu blir det ytterligare en film, Meet the Spartans. Sen är de ju även min slisk dag så de blir att desta till det med godis (som ja inte ätit på hur länge som helst) och såklart Coctailfrukter ;)

Avslutar med en kommentar av min syster som hon fällde när vi snackade om att ballongvispar är bra till ALLT;


*En vanlig visp är som att köpa en sopkvast utan själva borsten*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0