Hemma nu :)

Ja då var man hemma igen, vi har spelat Monopol och druckit vin och spelat Soul Calibur 4!!! Ja kicka ingens ass tror ja iaf hahahaha

Men iaf. ja är fuller, och de skulle ja ju itt bli...eller? Haha jo ja tror de ändå, men de sög att Sandra fick magkatarr =( Dumma mage som ja ska slå så håååårt imorn!
Och på tal om imorn, då blir de Nolia me Sandra å Henke, sen blir de Lule kalas å se WINNERBÄCK min älskade älsking!

Grattis till Jane och André som firar 1 år idag ( eller igår egentligen men men )


*Kycklingburgare is the shit!!!*

// ia

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tja tja!

Varför vaken såhär dags? :) Haha.

Klockan är mycket för tusan ;)



Hoppas att du haft en underbar

fredag, och att du får en fortsatt

trevlig helg. Snygg blogg förresten!

Riktigt härlig design må jag säga :)



Förresten när jag ändå är i farten

kanske du kan hjälpa mig med ett

svårt låtval som jag måste göra

inom de närmsta dagarna. Läs mer

i senaste inlägget på bloggen.



Tack så otroligt mycket i förhand! :)



Mvh

Söderlund

2008-08-02 @ 02:06:14
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Jimo

Jag som trodde att jag var din älskling :'(

2008-08-02 @ 10:58:58
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo
Postat av: Söderlund

Jag förstår det, men jag menar det verkligen.

Du har en riktigt snygg blogg! Grejen var endast

att jag ville ha svar. Förlåt, men det är så.

Du har en riktigt snygg blogg! :)



Mvh

söderlund

2008-08-02 @ 11:24:05
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0