Jobbeli jobb

Ja och så var man tillbaka på detta ställe som man kallar jobb men som lika gärna skulle kunna kallas för mitt andra hem. Förutom att i de här hemmet så bor många fler, och många av dessa skulle jag aldrig bjuda innanför mina portar i mitt första hem, men de är ju ett arbete så jag måste acceptera att alla andra klampar på mitt revir ^^

Fråga mig inte om vad ja skriver just nu, var bara nått som hoppade ut från mina tankar.

Är hungrig, ska nog dricka lite thé och fortsätta rulla tummarna tills jag får börja med det administrativa igen. Jippie.
Nu till något helt annat;
GRATTIS MIN UNDERBARA SANDRA PÅ FÖDELSEDAGEN!




*Fotboll ikväll med Fjumpo*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0