Målning & svek

Jo alltså, det blir nog bra ändå dethär. Bangern kanske itt är nån banger iaf, hoppas på det. Hursom, igår fredag så tvättade vi typ 8 maskiner med kläder och sängkläder, man var ju måttligt less och då har vi inte ens vikt in allt ännu. Allt har heller inte torkat, utan hänger på vårat torkställ i hallen =/ Hoppas på att Jim fixar de där under dagen *blink blink*

Efter tvättandet så åkte jag till Sandra för att hjälpa henne med att måla runt fönstrena som förut var bruna, men nu är vita och fina! Sen blev ja bjuden på käk¨; nå blodigt supergott kött (minns itt va de hette), åså strips och vitlöks smör! Tack som fan för käket vänner =)
Planen var ju den att ja skulle åka till Tricky också för att krama om henne å säga grattis på rikt, men ja kom aldrig så långt och känner mig som en stor elaking! Messade iof. för att höra om dom var kvar hos henne men fick inget svar, men det kanske berodde på att hon var arg? =( FÖRLÅT MIG MALIMM!

Nu sitter jag på jobbet, skulle egentligen ha börjat 10, men snälla Johan bytte pass med mig så jag fick börja 8 istället =) Tack tack Johan!
Ska försöka göra lite nytta också, samt försöka få tag i nå pengar till ett paket festcigg. Nån som har?


*50% i försovnings statistik denna vecka - Bra jobbat Linda*

// ia

Kommentarer
Postat av: Frallan

men gumman! :) klart jag inte var arg, men visst var det trist att du inte kunde svänga förbi! :) jag var lite full så jag tror inte ens jag förstod vad jag läste, lika bra det då kanske :D

2008-08-23 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0