Nu ska Linda bli FIT!

Nu har jag kört en massa WiiFit på förmiddagen, förhoppningsvis ska ja fortsätta med detta under morgondagen eller kanske senare idag? Nee de får nog vänta tills imorn, mina ben är möra som faaan! Skakar i dom när ja går omkring haha
Men de är skönt att kunna svettas ut lite kalorier och kolhydrater ^^ Kanske fel tid på året att börja tänka på figuren med tanke på att sommaren har varit men ja satsar stenhårt på Beach 2009 ;)

Igår natt sov jag 13 timmar! Plus att jag ju hade sovit som en hel del under dagen också, men skönt var de iaf, förutom att man tappar så mycket av själva dagen när man vaknar 15 lixom men men
Såg Big Stan igår, den var faktiskt bra, mer action än komedi men den var sevärd helt klart! Snart kommer Jim hem från jobbet och då ska jag duscha, äta och sen ringa min kära syster, för idag ska vi och kolla på en dator till henne =)

Efter detta så ska vi bege oss ner på stan för att lämna in våran videokamera på rep (efter ca ett år efter den gått sönder) och vi ska även in på EB Games för att sälja lite tv spel som vi inte använder längre. Klirr i kassan.


*Jag SKA bli fit, ja SKA inte slöa*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

hur många har du som läser din blogg nu?

2008-08-14 @ 16:28:07
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Tina

Slog mitt rekord idag med hela 26 st:) brukar ha typ 12 st som läser den varje dag sen öka de till 18 å nu 26. Att dom orkar:P

2008-08-14 @ 23:35:40
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0