Och så har det hänt igen..

..vi har råkat ut för en BANGER igen! Eller inte helt säkert men om jag får gissa så 99% säker på att h*n bangar. Life sucks and then u die. Eller nått.

Höll på att svimma idag på jobbet av en känning, men som tur var så hjälpte Maja, Jim och Johan mig :) Tack ni är så himla söta! Tack Johan för drickan och Maja för sockerbitarna ;)
Nu mår ja bättre och ska försöka stoppa i mig nå riktig mat, vet inte vad dock. Kanske strips och kalla Dennis korvar? (Ja gillar dom inte varma, bäst är dom när dom är grillade och sen har svalnat) Jo ja vet ja är speciell. På ett bra sätt.

Blev inge fotboll med Fjumpo, han är sjuker, så jag ska se om ja kan få tag i nå dubbelhäftande tejp och sen börja att sätta in kort i albumet för vet ni vaad? Nu har den andra omgången med 100 bilder kommit och jag måste säga att jag är lite missnöjd med några bilder. Någonting med kontrasten och färgen på vissa kort, de ser bara konstigt ut helt enkelt men men de blev även många bra :)

Freda blir de att besöka Tricky som fyller år, och sen på lörda blir de att hälsa på hos Henke & Sandra för inflyttningsfest. Den officiella iaf, vi hade ju som en "mjuk" start förra lördan. Hoppas nu på lördag blir lika mysig som förra, men har svårt att tro det.


*Mat på stora fat*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0