Uttråkad!

Alltså, jag har skit trist! Ingen som jobbar som ja umgås med sådär mycket, är ju van att ha både Frallan/Tricky/Malimm & Erika på helgerna men nu går vi på olika schemarader =(

Det är bara skit trist..just nu har jag dock hittat mig en syssla och de är att skriva shoppinglista till IKEA på fredag. Det blir ju en hel del vill ja lova! Och då blir de ju ändå mer än de man skriver ner oftast, fast möbler å skit brukar ju oftast vara slut i Haparanda så vi får väl se om våran plan lyckas.
Planen är att gå till lagret direkt och köpa dom sakerna först, och sen gå och småhandla :) Ja tror det kommer funka klockrent.


*Feeest ikveell, men med fel vin*
-Mitt fel-

// ia

Kommentarer
Postat av: Linn&Felicia

vad blev det för vin då?? hehe ... galet längesen jag drack vin! kram

2008-08-24 @ 07:36:03
URL: http://flisis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0