En dag kvar!!

Idag var då mycket roligare att jobba, tror jag och Martin hann se 3 filmer; Totoro, Moulin Rouge och 1408 =) Så man hade ju lite tidsfördriv.

Just nu ligger Jim och sover på soffan (där jag låg innan och sov medans han spelade) och jag sitter vid min dator och surfar runt..haha vi löser av varandra ;) Känner just att ja har fått en OND finne och ja kan ju såklart inte sluta pilla! Tror ja ska ta och gå och tvätta mig och sen krypa ner i sängen och somna =)

Jo alltså, en dag kvar tills min grej som ja ska göra, och sen efter det är de ju bara en dag till julafton ;) Ska bli så kul och se minerna på alla vi ska ge julklappar till. Spec en hehe =)


*Håå ja kommer sakna dig så mycket*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Glöm inte före och efter kort!!!!! Väldigt viktigt:P Sorry att jag inte kan sitta med dig i typ 3 timmar:P Haha men nu ska jag på jobbet...KRAM

2008-12-22 @ 07:41:27
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jim

Mig?

2008-12-22 @ 11:21:07
Postat av: sandra

Din sjusovare, men du hann väl? Fan va snygg du kommer att bli eller kanske ska säga snyggare för du är ju redan snygg! ;D Fan vad avis ja är, vill å! Hehe

2008-12-23 @ 12:22:36
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0