No sleep

Igår natt somnade jag 05.30...jag testade det mesta men inget hjälpte, eller till slut somna ja ju men det var nog bara av ren utmattning eller nått?
Nu kan ja inte heller sova, ligger i sängen med Jim´s laptop och han sover för fullt men jag känner mig inte ens trött. Dock har jag en misstänkt som kan vara orsak till detta nattvakande;



Sen har jag även en annan misstanke, och det är det psykiska! Jag var som orolig innan vi ens tagit oss till sängs att ja inte skulle kunna sova pga ovanstående..men så kanske inte är fallet egentligen, det kan ju mycket väl vara ett hjärnspöke som sitter i skallen och bankar i mig att ja inte alls är trött, vad tror ni?

Jag har aldrig egentligen trott på de där att man blir pigg av koffein, så jag säger ju som emot mig själv men men, ska testa imorn att inte dricka denna dryck innan läggdags så får vi väl se hur de går =)


*Imorn kommer Schlyna hit!!*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jim

Aj saken jo!

2008-12-20 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0