Oj hej!

De var visst ett tag sen jag skrev nått, har som glömt bort bloggen och även alla bloggar ja brukar följa...men det kanske blir en bättring nu, eller inte?

Förra veckan hände väl inte så himla mycket mer än att jag och Sandra fick se de sista Desperate för detta år, vilket SÖG! Men men den som väntar på nått gott, right?
Sen hade vi ju julfest i fredags så vi käkade lite gratis mat, drack lite gratis cider och när dom tog slut åkte vi nåra hem till oss för att fortsätta festen, vilket blev himla trevligt =)

Igår var vi på hemligt uppdrag i utkanten av stan, men det är inget jag kan berätta mer om just nu eftersom det handlar om en julklapp till en person :) Några vet redan vad det handlar om men ja hoppas att ingen försäger sig ;)

Just nu går jag mest och längtar till den 23/12, DÅ mina vänner händer nått kul (iaf för mig) men det är åxå nått som ni får veta sen ;)

Blev mycket hemlisar nu, men de är väl så det ska vara kring jul?


*Nån som INTE ska på statt på juldagen?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jim

Jag ska inte på statt! Jag ska gosa med dig!

2008-12-16 @ 08:50:33
Postat av: Jim

<3

2008-12-16 @ 08:50:46
Postat av: Fjällström

Jag ska inte på statt. :(

2008-12-16 @ 11:30:37
URL: http://mannenochsolen.blogg.se/
Postat av: Jane

jag ska INTE dit ;)

2008-12-16 @ 18:44:39
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Andreas

Inget Statt för min del..tyckte det sög ifjol och lite långt åka upp från Göteborg :P

2008-12-17 @ 00:45:17
URL: http://brandlarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0