Bakis..

....efter fyra öl? Hur är det ens möjligt?

Var ju på churn festen igår, den som ja skulle vara nykter på och fota! Det gick inte som planerat, var ju hem och hämtade kameran och när jag kommer dit och ska börja fota så inser jag ju att minneskortet sitter kvar i datorn hemma. Crap. Så det blev några sunkiga bilder med mobilen istället, kanske kommer upp nån bild senare om ja inte skäms alltför mycket för den kassa bildkvalitén =P

Nu har ja fått i mig en kycklingrulle från Torggrillen och även hunnit med att fika hos farmor & farfar, där jag träffade min kusin Lisa som jag inte sett på hur många år som helst. Kul var de.

Back to buisness.


*Jim dricker öl på Nodo - Fusk*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0