Helgen som varit

Blev ju inte alls som planerat i helgen. Fredag var ja ju på Churn festen som sagt och det blev att dricka några öl, vilket ja inte skulle egentligen. Sen på lördagen så jobbade jag ju till 18.45, när jag då kommer hem så var det dags för årets premiär av Surströmmingsätande!! SOM jag har längtat! Och det var ju som alltid supergott, men jag vill ju hellre ha filéer för då slipper man bena, och man slipper tugga i sig massa små onödiga ben. Men vi hade iaf kvar en burk som vi sparat sen förra året (så det smakar mer) Det blev dock över typ 7 fiskar, men dom fick simma vidare i toaletten =P

Efter strömmingen var tanken att jag skulle åka på fest hos Madde och vara med Sandra, men då hade ju lilla Linda glömt att hon skulle vara taxi till sin mamma som var på 140års kalas (2 som fyllt 70)
Så jag och Jim for ut i urskogen och skulle hämta hem mamma å Pelle, men det var ju inte så bara. Hela tjocka släkten ville ju hälsa, så det blev ett enda stort kramkalas och sen var vi hemma kring 24, då var ju Sandra och gänget redan påväg ut på krogen så det var ju himla typiskt :( Men då ringde Tina och ville ha sällskap, så jag hinkade i mig två cider och sen gick vi ut på stan, jag, Jim och Tina. Där kollade vi bilar, och fotade dom få som var värda att slösa blixt på.

Efter ett tag så gick jag och Jim till Henke & Sandra och drack en öl, surrade lite och sen gick hem. Påvägen hem träffade vi Sandra som även hon var påväg hem =)

Igår söndag, jobbade, sov, åt lite nötter och fruktcoctail, läste, sov.


*Idag blir det mjukglass*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

haha oj förlåt min felskrivning, har ändrat nu ; )

2008-07-14 @ 18:06:51
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo man fick ju träffa dig lite ialf:D Å de är ju bätre än ingenting alls;)

2008-07-15 @ 23:59:01
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0