I sängen

Just nu ligger jag i sängen och skriver och ser på tv. Såg just på Åsa-Nisse men de blev långtråkigt så nu kollar ja på top 10 at 10 ;) Snart dax att ringa Tricky, så att hon tar sig upp till våran dejt idag, blir Kittelfjäll på 1 timme och 20 min om allt går som planerat, där blir de att ta en öl eller likn. och sen blir de eventuellt att dra till Norrstrand och sola/bada lite så man får lite färg denna sommar.

Men vi ska ju även lunchdejta med Jim, Martin och Fjune så vi får se hur det blir med strand planerna hehe, måste även kila på bolaget idag och de kändes inte så himla skoj faktiskt, men men de är ju sånt man får stå ut med.

Igår efter området hade stängt så letade jag en efterfest och till sist blev de nått som man kanske inte ska kalla efterfest men vi hängde iaf på Kvantum parkeringen ^^ Jag, Jerry, Jerrys vän, Tricky, Fjumpo & Johan. Skit skoj. =P

Ne nu blir de att ringa hoina och sen börja fixa till sig lite iaf ;)


*Party on animals*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

dom bjuder på piggelin på jobbet.

2008-07-25 @ 13:42:50
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0