Kontorstema

Idag har vi kontorstema vad gäller klädsel på jobbet, ett eget påhitt av Erika, och tanken var att jag, hon, Tricky och Martin skulle styla oss i äkta kontorsanda. Martin glömde, och de hade ja med gjort om de inte varit för att Tricky påminnde mig på msn innan jobbet ;)

Jag höll dock på att svettas ihjäl i kavaj och långbyxor och skjorta när ja gick till jobbet, men de är ju tur att de inte är så varmt här inne på jobbet så man överlever.
Har till och med mina gamla gamla glasögon på mig (som inte förbättrar synen spec. mycket men som passar till min outfit hehe

Det är rätt lugnt idag på jobbet, så kanske att ja ska försöka få kila hem liiiite tidigare idag med, men jag tvivlar att dom släpper hem mig två dagar i rad..
Nu har jag skrivkramp så jag slutar blogga innan min handled går av. Jim tjatar hela tiden om att han har så många besökare på sin QW blogg. Less.


*Kontorsråttan signar ut*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0