Minnet sviker

Igår var en lyckad dag/kväll, jag hann med att storstäda hela läggan (utom all disk) men nu känns de iaf fräscht här hemma =) Sen när jag typ var klar så kom Tina hit och då började vi med maten Tacoooooooos! Men först var det invägning på WiiFit och den visade att jag hade gått ner lite iaf. Jippie.

Jim hann då komma hem från jobbet innan vi var klar med maten så han fick joina oss på våran romantiska middag, efter denna så blev Tina seeeeeg så vi gjorde vårt bästa för att få igång henne. Vi lyckades till slut tror ja ;)
Efter nån timme kom Martin och hälsade på, de var riktigt skoj. Så nu var de alltså; Jag, Tina, Jim, PJ, Martin och syster. Tina kicka allas ass i Smash Bros :( och jag som trodde ja var bra när ja var onykter. De var ja uppenbarligen inte.

Senare så bar det då av till Kalles, där kommer alla minnesluckor in, men det var trevligt iaf de vet ja. Och vi dansade och drack och snackade och sånt. När de då var dags för hemgång så var vi just påväg ut jag, Jim, Martin och Tricky men då skulle Tricky gå och göra nått bara snabbt, sen var hon borta. Och vi väntade och väntade men ingen Tricky kom :( och min mobil var ju hemma så de sket sig med att kunna ringa. Så vi tre begav oss till Max eftersom Martin insisterade på att han ville bjussa på mat. Där var de ju inte en i kö om man säger så, och när vi då har beställt våran monster order med två Ultimate Cheese mål, lökringar ist för strips, chili cheese och en green burgare till mig så ska ju Martin betala hela kalaset, men då upptäcker han att han inte har något kort med sig =P
Och vi hade handlat lite väl mkt på Kalles för att de skulle gå att betala för allting, så det slutade med att vi fick dumpa min burgare, ett par lökringar och båda chili cheesen :( Ja var inte så nöjd över att dom valde bort min mat! :(

Men men väl hemma här så dela vi på en öl och dom käkade sin mat, sen var de dags för sängen. Och vi sov och sov, ja vaknade kl 14 av att mitt socker var lågt så ja kilade upp och käkade och då kilade även Martin till bussen.

Sen har de inte hänt så mycke mer, mer än att vi åkte till Badhusparken för att få gratis varmkorv och palt som PiteBo bjussa på, vi hann även med att lyssna på underhållningen som var Sonya Aldén och Sanna Nielsen.

Hem igen och somnade i två timmar innan jag åkte med Kiro till syster och där summerade vi kvällen och fick oss ett gott skratt.
Höll även på att ge bort Tinas jacka som ja trodde var syrrans haha (sorry Tina)
Nu ska ja bara vänta på att Jim ska sluta spela så att vi kan mysa och se en film eller nått.


*Nu med Jims tangentbord istället för mitt kassa*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Orkar inte läsa allt det där :s

2008-07-07 @ 18:04:37
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Jimo

Nu klara jag läsa allt! :D

2008-07-07 @ 20:14:54
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0