Pixbox

Nu är jag hemma sen typ 2 timmar, blev en fika då på Waynes och åt den största toasten med mozarella och pesto som var as god!!! Och sen vandrade vi omkring på stan och kikade på lite kläder och lite barnkläder också :)
Här har ni en bild på charmtrollet Felicia;


Sen jag kom hem så har jag inte gjort speciellt mycke mer än att kramas lite med Jim när han var hem på lunchen och sen har jag även tagit tag i min Pixbox och laddat upp en drös med bilder. Dock har jag inte ens orkat börja ta itu med midsommar bilderna, är så sjukt många och säkert en massa skit haha. Men dom kommer väl upp såsmåningom.

Nu undrar ja vad ja ska hitta på tills kl 19 när Jim slutar...hmm.. kanske spela Sims?


*Tack Linn för en jätte rolig förmiddag*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

"kramas"

2008-07-10 @ 16:52:12
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack själv älskade du för en underbar förmiddag! nästa gång får vi ses lite längre...! pusss!

2008-07-10 @ 20:25:54
URL: http://flisis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0