Solmorgon

Sol idag också, och kring 20 grader, härligt! Synd bara att jag måste till jobbet och stänga in mig i den där bunkern i 8 timmar och 45 minuter. Surt.

Just nyss så har ja fått i mig en macka (sån där från igår), och lite svartvinbärs saft *mums* Vi blev förövrigt väckt av att det ringer på Jims mobil från jobbet, han har försovit sig - utan att veta om det. Alltså vad jag menar med de är att han trodde att han började 12.15 som han har gjort hela veckan, men nej nej nu skulle han ju börja kl 10. Men det var ju bra för min del eftersom jag kom upp lite tidigare än vad jag brukar.

Ikväll lär de då inte hända så mycket kan ja tänka mig, Jim jobbar imorn och vi är inte alls ens sugen på party så det blir nog en lugn hemma kväll med lite tvspelande eller tvtittande ;)
Imorn så blir de dock partaj, men inte så hård fest, hoppas mest på att de blir så att vi är hemma här och sitter och chillar, spelar lite och tar en cider eller två.
Vi får se vad som händer helt enkelt.


*Idag kanske vi får veta om vi får Jane & André som nya grannar*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Nu har jag 44 besökare :)

2008-07-04 @ 15:58:54
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0