Super..

...Smash Bros igen! Allt ja egentligen behöver säga, men ikväll så är Fjune med och joinar oss och det vi sitter och gör nu är att betta på matcher mellan folk som kör online. Dock inte nå riktiga pengar som tur är för vi loosar ju för de mesta ;)

Har just snackat med syster och jag ska ha hand om sötvovvs imorn. Längtar som tusan! Sen blir det chill dricka me Tina och Wii ;) Syster kikar nog också förbi senare och joinar oss om vi ska ut =)

Nu är Jim hungrig, och de verkar Fjumpo också vara, men de är då itt jag. Försöker ju hålla mig till min "diet" så gott de går, äter då mindre nu iaf så det är ju bra att man inte måste ha två portioner längre för att bli mätt =)


*Sandra messa just, då blev ja himla glad!*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi va bra, ja vart å gla!! :D

2008-07-05 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0