Uppe med tuppen

Det känns iaf så med tanke på att jag är van att stiga upp kring 11.30, och inatt har jag dessutom sovit sjukt dåligt! Min arm är helt bortdomnad för andra gången "idag" bla. riktigt obehagligt vill jag lova.

Men jag är ju ledig idag, så varför sover inte lilla Linda? Jo ja ska ju nämligen på en kompis dejt med Linnzan!!!! Åh de kommer bli så kul att träffa henne och surra av sig! Right Linn? ;)

Ska ta å börja kila så att ja inte blir sen (like old times)


*Fika i magen snart*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Jo förstår de! Man skulle haft nån som var lika sjuk så man kunde ligga å glo på film tillsammans.

Nä detta avsnittet heter Good times with weapons och handlar om att de leker ninjas:) Men Lord of the rings avsnittet är gode bra det med:P

Ingen överaskning än?? kram

2008-07-10 @ 11:56:07
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0