Ursäkta min frånvaro

Vet inte vad som har hänt, men jag har totalt tappat suget efter att blogga =( Känns inte som att de händer så mycke nytt på dagarna och sen när jag väl har tid att blogga så är ja oftast för trött (har varit så dom senaste dagarna)

Meen iaf, i tisdags så fick jag iaf sluta två timmar tidigare =) Jag hade tänkt att gå hem och sova lite middag men så blev det verkligen inte! Jag bokade en tvättid och tvättade sex maskiner med kläder och sängkläder. Pust.
Jim jobbade så han kunde inte hjälpa mig just då, men som tur var fick jag bär hjälp sen när Jim kom hem.

Och igår så var de typ samma visa, slutade 19 och då började våran andra tvättid, så det blev 4 maskiner till. Efter tvättningen så såg vi Anaconda på tv, och den sög! Sen fick jag ett il och började städa i sovrummet ^^ Åh de var så skönt att få bort alla kläder som (FORTFARANDE) fanns kvar på golvet. Det blev tillsist en överfull tvättkorg till....

Så hur mycket man än tvättar och tvättar så finns det alltid mer när man har så pass mycke kläder som jag, men jag har ändå aldrig nått att ha på mig, det är konstigt det där..

Nu ska ja ta tag i mitt arbete så att jag har allt klart innan det är dags för den efterlängtade SEMESTERN!


*1,5 dag/ar kvar till semester*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan ju säga att ja känner igen mig i de du säger man tvättar åsså köpar man nya kläder, men när man ska klä på sig har man ändå inget! Väldigt konstigt! :P

2008-07-17 @ 13:23:12
URL: http://psychosandra.blogg.se/
Postat av: Jimo

Då är det ju bara vara naken då!

2008-07-17 @ 13:37:46
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/qwjimo
Postat av: Linn

snart har du semester, va skönt för dig..då måste vi hänga ngn liten stund =)



puss!

2008-07-17 @ 16:24:37
URL: http://flisis.babyblogg.se
Postat av: Linda

Linn: Jopp på Freda kl 18.45 går ja på semester :) Klart vi måste hänga lite, Jess kommer ju hem på måndag också :)

2008-07-17 @ 18:23:50
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0