Dagen idag - i snabba drag

Mmm glass, en sån har ja käkat nu ikväll när vi såg film och den var super smaskig =P Idag försov jag mig i typ 40min, och ingen ringde av mina chefer!! Grrrr! Men men det var ju mitt eget fel att ja inte hörde väckarklockan, utan det jag vaknade av var att jag pratade i sömnen med Jim "Har du med dig utklädningskläderna?" Hehe

Jane kom förbi idag på jobbet med en påsekläder som jag hade paxat ^^ Har knappt hunnit gå igenom dom eftersom min lunch var slut och jag var tvungen att lämna dom på jobbet för vi skulle på Coop och handla (ville ju inte gå å konka på ännu en påse) Så dom fick bli kvar =( Ja som hade längtat efter att få prova lite nytt ;) Super tack Jane!

Nyss så såg vi en film som heter Horton hears a Who! hihi jag tyckte den var skoj och bra, Jim tyckte inte att den var lika bra. Men jag älskar ju tecknade filmer, har ett X antal Disney DVDer hemma ;)

Nu ska jag allt ta och sova så man inte sover för länge imorn.


*Tecknat is the shit*

// ia


Kommentarer
Postat av: Jane

; )

Och den filmen va gullig, men that´s it tycker jag.. Inget jag skulle rekomendera kanske, men som sagt SÖTA Firgurer och grejer... Att man kan komma på en sån grej ens...? haha : )

Kram å krya på dig

2008-06-04 @ 09:02:59
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sandra

Teckat är fan the shizzle in my nizzle!! :D hehe

2008-06-04 @ 13:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0