Freeday

Måste bara be om ursäkt för att ja inte varit så aktiv *skämmes*

Det jag väntade på i förra inlägget kom - men inte gav det många svar inte. Men kändes ändå skönt att få ett "avslut" så att säga.
Idag har varit helt underbar! Haft min lediga dag eftersom ja jobbar hela helgen. jag och Lotta åkte till Luleå och skulle handla mat på Willys. Det blev lite mer än Willys, men ändå inte överdrivet mycket mer. En rosa kattlåda till Maja, och ett par skita snygga shorts för 98kr, och en spegel sen köpte jag faktiskt bara nyttiga saker (mat och sköljmedel åsånt) Sen sjöng vi ju lite kareoke eftersom Lotta köpte en ny skiva (Melo 2008) ;) Sen käka vi på Pitstop och ja åt en tredje dels pizza, resten ligger i kylen ;)
Tack Lotta för en helt underbar dag! Längtar redan till nästa tripp!

Nu spelas de Super Smash Bros Brawl till Wii, och ja tycker ja suger men de tycker inte Jim...

Imorn börjas de kl 10 och då måste ja kunna några spökhistorier (hjälp någon) ?


*Bu*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jane

väntan på svar.. jag fattar nada :P

2008-06-28 @ 09:13:42
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jimo

Det var en gång en spöke som hette Karl med amerikanskt uttal. Han droppade blod på alla så dog dom, det var mens. Han slickade på alla tills dom trillade och träffade huvudet med en sten och sen levde dom inte sitt liv. Alla han dödade hette Cumcum och var surströmmingar som klädde sig i lack och körde motorlåda.



puss

2008-06-28 @ 12:58:41
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Jane

ja men du e ju rätt så normal Jim?

2008-06-28 @ 23:46:38
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0