I väntan på svar

Har jobbat idag, ändå varit rätt pigg på jobbet och har fått sitta på Trickys plats så jag har fått njuta av trevligt sällskap! *Guld värt*
Mamma kom till jobbet och hämtade bilen, men den ville ju inte starta =/ Det var soppatorsk *opssi* Fast de var ju tur i oturen att hon inte kunde ta sig från parkeringsplatsen, och att jag ens tog mig dit imorse. Jag måste vara den största optimisten när de gäller bensin och min reserv. På nått sätt har jag fått för mig att det är en evighetsbehållare (?) Men det fick vi bekräftat idag att så inte var fallet.
Hursom, mamma kirrade bensin *Tack mamma* Och sedan efter jobbet så följde jag med henne och syster till vetrinären eftersom Kiro skulle få sin vaccinations spruta.
Oj oj oj vad många söta vovvsar Linda hitta, spec. en - en Sankt Bernard valp som typ var 10 gånger så stor som Kirran, och hans tassar var nästan lika stora som mina händer. Jag blev helt förälskad, men dom seklar ju så mkt såna där och sånt gillar ja inte. Crap.

I alla fall, nu ligger jag och väntar på ett mail som jag inte ens vet om jag vågar läsa. Men det ska bli skönt när jag ser att det har landat i min inkorg, kanske jag kan få svar på vissa frågor och kanske i och med det kunna gå vidare i livet? Frågan är bara om det är värt att kasta bort en till natts sömn pga Henne lixom. Min kropp mår så kasst, den skakar och ja är yr hela tiden, men kanske blir de bättre imorn. Har ändå käka jääävla massa idag så det borde ju bygga upp mig lite iaf =)

Blev inget sex and the city igår, såg på tv istället - Joey. Så himla bra serie, asså sån där slapp serie som man inte behöver hänga med i för att fatta. Me like.

Nu vet jag inte vad ja ska göra, men jag ska iaf. inte blogga.


*Har väntat så länge på just den här dan*
-Skönt att den äntligen kommer-

// ia


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag hoppas du vet hur fin människa du är. På riktigt.

2008-06-26 @ 09:33:51
Postat av: Jim

Det är du älskling!

2008-06-26 @ 10:20:15
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Sandra

De tycker ja me! :D

2008-06-26 @ 17:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0