Jobba?


Jaa idag när jag kom till jobbet så insåg ja ju att de inte var ens nån idé att försöka sitta i telefon eftersom jag hostar så mkt fortfarande, så idag har jag gjort admin hela dagen! Alltså fastän ja bara varit borta en vecka så är man typ ringrostig och allting tar typ dubbelt så lång tid.

Detta är iaf några av sakerna vi beställde igår;

Den första är min, som jag ska ha i tungan. Den andra är till syster som hon ska ha i den lilla snibben i örat fast med vit kristall. Och den sista bilden visar en ring, vi beställde 200st. (tillsammans med Jerry då) Sen var det några tänger och engångs handskar och sånt som behövs för att göra hål i folk =P
Nån som vill bli piercad? (av Jim då, inte av mig)

Har en ny favvo låt med Amanda - Numb! Sååå sjukt bra, och de kommer bli så sjukt kul att se henne i sommar! Hoppas bara vi inte missar henne hehe


*I made you scream and shout because of doubt again*
- So wait, don’t go I’m not leaving you no more -

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0