Morrn morrn!


Usch va ja är trött, vill verkligen bara hem och sova. Men men det får man ju inte, sen ska vi på möte idag jag och Jim kl 16 och jag slutar 16.45 så jag måste få ledigt en timme =/ Nu har ja iaf frågat, få se vad dom säger.

Just nu längtar ja bara till klockan blir 14.30 för då kommer Lotta hit och har med alla mina saker, däribland min mobil och mina glasögon! Kan ju medge att ja har lite problem med att se vad som skrivs utan att behöva kisa, men he funk!

Wohoo ja fick sluta en timme tidigare, så då kan ja sluta oroa mig över de. Men nu är ja desto mer nervös inför självaste mötet. Sommar känslor förgyller min kropp just nu, längtar så oerhört till semestern!


                                                        

*Ska vi komma på fötter igen?*

//ia


Kommentarer
Postat av: Jane

hej hopp.

Jag har lagt upp en massa kläder som jag ska sälja skit billigt nu =)

Kolla in där ; )

Men jag har en kasse med kläder som jag inte hade mage att sälja, sånt som jag tycker är mest pest.. hehe : p

Den påsen kan du få om du vill, annars slänger jag den : P

Kram

2008-06-02 @ 19:57:25
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0