Shopping rundan

Jaaa asså, det blev ju mer shopping än bara skurgrejjs. Jag och Tricky tog oss en heldag som började på Dollar Store fortsatte på bolaget och sen även Partilagret, HM och Din sko.
På bollan köpte vi alkoholen som ska drickas på midsommar, så nu är det bortgjort iaf. Skönt. Sen har vi även inhandlat saker som vi ska ha PÅ oss på midsommar då det blir fest med temat ROSA. Jag köpte mig ett par skor faktiskt, jag brukar ju aldrig någonsin köpa skor, men dom talade till mig och ropade mitt namn. Till saken hör att jag såg en i Eurovision som hade såna och sa då till Jim att ja vill ha likadana, men trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag verkligen skulle äga ett par såna!

Me love! Sen köpte jag även en "tröja" som är rosa, som ja hade tänkt ha som klänning men jag är inte så säker längre för den var väldans kort, lär måsta gå hela kvällen och dra ner den. Men men får se om jag hittar nå annat. Tricky köpte iaf en jäääätte fin klänning som hon ska ha =)

Nu är det dags för lite majs framför tvn och sen sova sova sova, kanske hinner jag diska lite däremellan. Vi får se.


*Rosa klackedojjor is the shit!*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gu vilka najsiga skor! Du kommer va hetast på stället ;)

2008-06-17 @ 17:04:26
Postat av: Linn

va blir de på midsommar då? party party party antar jag=) hihi..(majsätning ur burk: visst gjorde vi de när vi va hos dig, då vi va små????) de va mumsigt iaf! nu vart jag inspirerad. ska öppna en ja me. puss

2008-06-17 @ 21:39:32
URL: http://flisis.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0