Skrivkramp

Hmm ja det dröjde lite innan ja skrev igen.. men bara lite. Jim som har whinat på att ja bloggat hela tiden, sa till mig idag "Du bloggar ju aldrig nu =(" Så då var de ju bara att sätta igång igen då haha
Näämen ja har som inte haft tid till bloggen bara. Igår testade ja ju som ni kanske läste en ny frusen maträtt, och det var ju en succé så jag köpte en till som ja skulle ha ätit idag på min lunch/middag, men då hängde ja med Jim å Fjune på Arbaillo och åt en biotallrik (fläskfilé, maaassa stekta grönsaker, beasås och strips) mmmm de var toppen!
Tyvärr har dom slutat med min favorit, oxfilé med stekt potatis å bea, detta förklarade mannen i kassan med att oxfilén har blivit så billig att köpa (?) Vi antog att han menade dyr =P
Men dom kommer att börja om att sälja den men då kommer det kosta 159kr!!! Är de värt de, vad tycker ni där ute?

Igår var btw en väldigt udda kväll, slutade kl 21 och då gick vi hem och diskade och diskade och diskade. Sen när klockan blev 23 så for jag och Jim till Johan för att ta "en" öl (en cider i mitt fall) och spela Talisman och Markoolio spelet (rockade phett). Klockan 23 lixom. Kändes jäävligt mysko att börja dricka då, men attans så skoj vi hade de; Jag, Jim, Johan, Fredrik, Fjune och Erika. Toppen gäng.
Det hela slutade med att jag och Jim gick hem kring 5 tiden, betyyydligt mer tankade än vad som var tänkt. Öl hade slinkit ner (tack tack Fredrik), Minttu och även en likör som var super söt men super god (tack tack Johan & Emmeli).

Så var det då dags för att kliva upp imorse och gå till jobbet. Började 12.15, klev upp 11.30 och hoppade in i duschen och väl där så upptäckte jag hur hungrig ja var men det fanns inte direkt tid till att äta nått så det fick vara.
Knallade iväg till jobbet och när jag väl kommer in känner jag bara hur illamåeendet kastar sig över mig och fyller upp min hals och mage. FAN JA ÄR BAKIS PÅ RIKT.
Brukar sällan börja må kasst, mest huvudvärk men detta var illa. Men då kom ju Tricky med ett glas vatten och en uppbrusad C-vitamin till mig som jag svepte och trot eller ej men ja blev då piggare, sen om de var psykiskt de har ja ingen aning om. Piggare blev ja iaf.

Jim är med Fjune just nu på nån fest och dricker bira, och jag ligger i sängen och ska sova. Har sett fotboll ikväll, Frankrike mot Holland. SUCK. 1-4. SUCK.
Åh ja kommer bli så retad imorn på jobbet. FRANKRIKE vad håller ni påååå med?? Ni ska ju ta hem hela skiten!!!! KOM IGEN NUUUU!

Har ätit en Billys pan pizza och druckit en redbull (en stor) för ett tag sen. Nu känner jag mig inte så peppad på att sova. Crap.


*Allez le Bleu, allez le Bleu*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0