Sömnlös natt..


Hade ju tänkt att fara på jobbet idag för att få undan lite administration, men det tyckte ju tydligen inte min kropp var nån vidare bra idé eftersom jag bara fått sova 3 timmar inatt. Vaknade efter dessa underbara 3, och kunde inte somna om pga hostan!!! Så jag har legat och surfat, spelat patiens och filosoferat. Somnade sen en snabbis strax innan 7, men då ringde ju väckaren 7 och då var jag tillbaka på samma ruta igen - kunde inte somna om!

Nu har jag försökt och försökt men det ger inget resultat så nu ger ja fan upp! Ska ta och kliva upp och dricka vitt te igen, för det gjorde underverk mot halsontet. Jag vill verkligen bli piggare så att jag orkar umgås med folk! Nu kommer ja ju vara ledig i 5 dagar dessutom och då är de ju inte så kul om man ligger i sängen å hostar och mår skit! LESS.

Ute är de nu 23 grader och strålande sol. Tänkte bara om nån ville veta =P


*Saknar DH kvällarna med Sandra :( *

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0