Theme Hospital


Tina tipsade mig om ett spel som hon trodde ja skulle gilla; Theme Hospital. Så nu ikväll tänkte jag testa detta spel, först får ja en chock när ja ser att spelet är 10 år gammalt (ja hade nog ställt in mig på 3 år kanske) Men men gamla spel brukar oftast vara rå skoj ändå så jag fortsätter med installationen som tog ca 30 sekunder. Nice. Sen då när jag väl kommer in i spelet och får fram "spelbrädet" som man ska klättra uppför, så händer naaaathing! Testar trycka på alla knappar på tangentbordet, för någon muspekare finns heller inte kvar, men fortfarande naaathing! Eller jo, ESC fungerade men då backade jag bara tillbaka i menyn. Testade 2 gånger sen gav ja upp deletade spelet från hårddisken och avinstallerade det. Det tog förövrigt ca 10 sekunder, men då kunde ju inte alla komponenter tas bort. Såklart.

Jaa... så nu sitter ja här, snuvad på konfekten. Tina du har inget annat tips, om nått liiiite nyare spel? Gamla spel tenderar att inte fungera på denna dator.


*Hmm, kanske skulle ha testat på den bärbara*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

haha taskigt läge, sånt som händer när man har en ny dator. Nä jag har inget mer tips just nu. Beror ju på vad du tycker om för spel!? tycker du om typ CS å sånt så kan du ju ladda ner unreal turnament, de tycker jag är kul. Kjaaam

2008-06-12 @ 16:16:05
URL: http://tinalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0