At home..


Nu har jag kommit mig hem, bara sådär 2 timmar och en kvart efter jag slutade =P Ganska komiskt ändå, jag frågade om jag fick sluta 2 timmar tidigare (men de fick ja inte) och sen slutar det med att jag är kvar 2 timmar längre.
Anledningen till detta kanske ni undrar? -Jag fastnade hos Malin och surrade skit. Man hinner ju som aldrig prata ordentligt när man jobbar, för då är ju allting så kontrollerat med rasttider osv.

Kändes lite mer givande än att komma hem till 2 katter som ligger och sover....

Så nu är jag här hemma då, och har det skit trist! Ja måste diska, och de känns så sjukt tungt eftersom de är så mycket! (och jag tog aldrig tag i den igår heller som jag skrev haha)

*Nån som vill hjälpa?*

// ia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bra med surrskit, efter en dag på aditro behöver man ju det :)

2008-05-16 @ 00:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0