Godmorgon världen


Vaknade typ kvart i nio av att ja hade svin lågt blodsocker, så ja gick upp och käkade mitt egna hopkok från igår (massa socker, vanillin socker, smör, Oboy, lite havregryn, lite mjöl) Ja var så sjukt socker sugen igår så ja kastade ihop nått som kom att likna chokladbollar fast med mer smör och mindre havregryn.
Iallafall så vaknade jag då och klev upp och kom på att ja kanske ska sova lite till, men då var ju klockan 9.20, och ja hade tänkt kliva upp 10 så det kändes inte så givande.

Nu ligger ja i sängen och skriver litte och ska då som sagt snart kliva upp på riktigt och duscha, sminka och försöka hitta nå kläder att ha på sig. Och dessutom ska ja ju göra lunch till både mig och Jim =/ Mindre kul men men...


*Until the end of time - Come what may*

// ia

Kommentarer
Postat av: Erika

ooh nu har du fixat ny banner ser jag! Jag har årets hosta, fy fasen! :P

Har hunnit göra om min blogg flera ´gånger när jag varit sjuk. Funderar på att byta bort det rosa. Jag är ju inte rosa alls över huvudtaget. Snarare mer grön åt det mer... slajmiga hållet! Haha

Hoppas det gick bra med uppdraget! Vi syns! Ska in på jobbet och anmäla mig till sommarfesten! Annars får man ju inte vara med :(

2008-05-23 @ 13:24:14
URL: http://aakiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0