Ledig


Åh va dålig ja har varit på att blogga denna vecka, men men mycke annat har det väl varit med uppdrag från jobbet, jobba kväll och självklart Desperata Husfruar igår med popcorn ;)
Det var ett dubbelavsnitt eftersom det var säsongsfinal *buhuuu* Men OJ vilket slut! Ja kan fortfarande inte smälta de! Ja vill se meeeer! Nån som vet när nästa säsong är redo? =P

Men nu ska ja å Sandra iaf underhålla oss med någon annan serie dom kommande veckorna medans vi väntar på fortsättningen.

Idag är jag ledig, och det känns som att jag har jobbat 14 dagar i sträck (om man jämför med förra veckan som var förbi på två sekunder). Men det kaaaan ha nått att göra med att ja återigen har påbörjat kvällspassen.

Mycket saker som händer idag, eller iaf två stora saker; Det första är att min syster åker till Umeå idag för att hämta hem en HUND! En valp dessutom som aldrig har gått i koppel, men de där fixar hon nog ;)



Inte en sån hund hon ska skaffa men den var ju bara så sjukt söt! Inte skulle då ja kunna säga nej till den blicken.

Den andra stora saken som händer ikväll är ju självklart den andra semifinalen i EUROVISION song contest!! Och ikväll så tävlar ju Sverige med Charlotte Perelli, jag hoppas verkligen att vi kommer vidare till finalen som är på lördag, annars är ju detta bara ett endaste fiasko! Jamenar tillochmed det Finska bidraget kom med och de är lixom finsk hårdrock =(

Fick ett underbart uppvaknande imorse hihi, sen har jag varit vaken och sett Big Brother US. Men nu är jag lite sömnig igen, men känns lite waste of time att somna nu, eller?

Solen lyser men har ingen balkong som tillåter en att sola, om man inte vill sitta i skuggan då förståss.


*Heja heja Sverige*

// ia


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅHHH vilket slut de var!! Vi måste ju roa oss med någon annan serie, annars kommer ja bli toki!! :) Haha

2008-05-22 @ 12:17:12
Postat av: Linda

Jomen ja meeed! Vi kommer allt på nått, vi har ju 2 bra förslag hehe

2008-05-22 @ 13:37:20
Postat av: Jim

Uppvaknandet var väldigt mysigt ;) hehe.. Jag gör om det när du vill ;)

2008-05-22 @ 13:40:36
Postat av: Tina

Hurredu var de inte sista avsnittet för all framtid?? på desperate alltså..

2008-05-23 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0