Morgonstund..


..har guld i mun som dom brukar säga. Men inte har jag då stött på nått som ens skulle kunna jämföras med guld. Har ring och skulle boka om en tid för ett möte som vi ska på, men hon som vi skulle till fanns inte med i boknings systemet så ja måste vänta på att hon ska ringa upp =/
Sen kommer det ringa en tjej från Statistiska centralbyrån kl 10 också och då ska ja svara på massa frågor om hur mkt jag arbetar (görs var 3dje månad). Nu hoppas jag att det är sista gången dom kommer ringa mig, har hållt på såhär i ett å ett halvt år nu. Less.

Dagen idag kommer nog mest att bestå av hushålls sysslor; städa, diska, göra mat, rengöra hos katterna osv MEN kl 15.30 så ska ja iaf umgås med Lotta för en gångs skull. Hon ska hämta upp mig åså ska vi åka till henne (hennes gubbe är bortrest) så då blir de nog en hel del girltalk ;)

Ne nu ska ja antingen gå till sängen och lata mig, eller gå och ta tag i nått här hemma....?


*Blir nog sängen en stund iaf*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0