Scary...



Mmm... lite läskigt kan tänkas, denna syn mötte oss när vi kom hem i fredags efter vi hade handlat grejjor till smörgåstårtan, men ingen har då dött under kylen utan det var bara lilla Linda som hade tinat upp kött i kylen utan att lägga det i en skål eller tallrik. Smart.

Så jag fick ju då sätta igång med att torka bloooood =P

Idag så har det inte hänt nått speciellt, har klivit upp, jobbat och flamsat (såklart), sen när jag slutade så hängde jag med Malin en sväng och sen hem till min älskling som betalade räkningar (inte kul)

Så nu är vi fattiga som kyrkråttor igen *yäy* Nån rik snubbe eller snubba som har en slant till övers till några snälla människor? ;)



// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0