Underbara igår


Jo asså igår då blev de inte mkt till städning tyvärr, jag gick till jobbet och vi skrev en låt som är vårat sista uppdrag. Den blev kanon! =P

Sen kom Lotta och hämtade upp mig utanför jobbet, och då åkte vi och handlade färg till huset och tog även en sväng förbi Dollar Store. Där handlade hon penslar och nya gardiner till vardagsrummet.
Efter det så åkte vi hem till henne och käkade en micromiddag som var super god hihi, sen hängde vi upp gardiner, städade, möblerade, pantade flaskor och pratade skit ;)

Det var verkligen en givande och rolig eftermiddag/kväll.

När jag kom hem så pratade jag en hel del med min pappa om våran ekonomi och vad vi ska göra åt det, så vi har en plan och jag måste ringa ett samtal idag som kommer vara väldigt jobbit (eftersom ja hatar att ringa till olika saker). Nervöst.

Vaknade just med en känning (lågt blodsocker) så jag är helt skakis men har käkat lite dextrosol så snart är jag nog på benen igen och då ska jag hoppa in i duschen om Jim fortfarande är kvar där.


*Tack för igår Lotta*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0