Uppdatering


Tjo, jo de blev lite tyst på min blogg under helgen. Anledningen kan ni se om ni kollar in min pixbox =)

Dagen efter var det inte ens en tanke på att sitta vid datorn eftersom huvudet höll på att explodera! Oh my! Men så går det när man får i sig rätt stora mängder vin.
Men shit vad trevlig kväll det var -  kunde dock ha haft ett trevligare avslut, men det är ju sånt som händer.

Jag har börjat trivas som fisken i vattnet nu på jobbet, så sjukt kul att lära känna nya människor och få skratta och diskutera saker (även om dom inte är så seriösa alltid haha)

Just nu sitter jag och väntar på att Erika ska ringa så att vi kan åka iväg och förhoppningsvis slutföra vårat första uppdrag för denna vecka; Att hitta en plats med hjälp av koordinater och åka dit för att få ett kodord.

Jim kirrade de där med koordinaterna medans jag var i duschen (och han är inte ens i vårat lag, men tack för hjälpen honey)


*I´m off*

// ia

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, våra bajsdisskutioner på jobbet är nog bäst :)

2008-05-20 @ 11:02:42
URL: http://aakiree.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja dom är ju de!

2008-05-20 @ 11:51:03
URL: http://opzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0