Ny älskling

Jag har fått mig en ny älskling;



Pink - I don´t belive you

Tack så hemskt mycket alla som grattade mig igår och verkligen gjorde dagen till underbar istället för en pina! Känner mig ju inte gammal i skallen så det lär nog dröja innan ja börjar samla vuxenpoäng..

Ja å Jim for iaf till Henke å Sandra kring 18 tiden, och hem kring 4 =) Denna gång gick de grymt bra att gå eftersom de är lite roligare att gå flera. Jag, Jim, PJ  och Erik tog oss en promenad och drack 3,5 or, PJ och jag började snacka om Harry Potter och de faktum att de är en skam att ja inte har läst ut sista boken ÄN! Men ja tyckte den verka så trist men då fick ja en liten sammanfattning av Patrik så nu är ja lite mer taggad på att läsa klart den, trots att ja vet mycket av de som händer men det var de värt...annars hade ja nog aldrig orkat fortsätta. Tack PJ ;)


*Bilder från teamfesten finns på min pixbox*

// ia


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej

Jag blev faktiskt lite besviken på nya skivan!! Den var ABSOLUT inte dålig, jag menar hon kan ju inte vara dålig. Men var så mycke sorgliga låtar i den, lite för mycke.

Tycker bäst om än så länge har bara snabb lyssna igenom den, Glitter in the air.

Kram

2008-11-11 @ 01:16:54
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jimo

Så jag är din gamla älskling? :(

2008-11-11 @ 09:38:56
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo jag har börjat om från scratch! Ska göra om hela skiten igen, men började med en ny stilmall.:)

2008-11-12 @ 13:09:14
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0