Döden?

Ska man gå å vara rädd för döden? Ne, de tycker inte ja iaf. Men ändå så maler tankar sönder mitt huvud emellanåt med tankar på just döden. Får ofta en känsla av att "Nu kommer jag att dö", tex när ja ligger i sängen och ska somna så kan en tanke komma krypande "Jag vaknar nog inte imorn". Eller om ja ska köra bil en längre bit så kommer de alltid upp tankar att någon annan bil kommer att köra in i mig så att jag kommer dö....

Ser även allt som skulle kunna hända efter, samtalen till min familj om beskedet och min begravning och allt sådant. Ja vet att ja är sjuk i mina tankar, men vad kan man göra åt saken? Time will make me okay. I´ll say.

De är höst, de är inte min bästa tid på året som ni säkert kan förstå. Dock älskar ja hösten ändå just för att de börjar bli mörkt och man kan tända ljus och man får mysa in sig i massa koftor och stickade plagg.

Aja, nu ska de plockas undan i hallen så Jims pappa kommer in med bordet som vi ska få ikväll kl 21.


* "Jippie", 8 dagar kvar *

// ia

Kommentarer
Postat av: Jimo

Men jag älskar ju dig, så du kan ju inte dö än :(

2008-10-31 @ 08:30:52
URL: http://jimokattmedhanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0