Dusch nr 2

Japp då kom ja just ut från duschning nr två för dagen, ni kanske undrar varför jag duschar så mycket? Ni som känner mig vet att jag ofta och gärna duschar spec när de har börja bli kallt ute eller när jag har kraftiga smärtor i magen i form av mensvärk. Anledningen idag är lite av båda.

Men som Sandra sa, de är ju tur ja har gratis vatten hehe Jag undrar så mycket hur det ska gå när vi ska flytta till hus en vacker dag? Då lär ja måsta åka till mamma eller pappa och occupera deras duschar i en timme eller två. De lät besvärligt så ja stannar nog i lägenhet ett tag till. Jippie.

Vi har fått nya grannar tvärs över gatan, danskar som jobbar på Aditro. Dom hade inflyttningsfest igår och såg till så att alla i hela området märkte detta. Jag är redan less. Till råga på allt så ser dom RAKT in i vårat vardagsrum, RAKT på våran soffa där man sitter å sluskar och ser på film, man känner sig bevakad. Dom som bodde där innan dom såg man aldrig till så man tänkte som aldrig att de bodde någon där, kom tillbaka kära fd "grannar" vi saknar er.


*Smörja kroppen med golukt*

// ia

Kommentarer
Postat av: Jim

kramkram

2008-10-06 @ 02:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0