En vecka + 1..

..dag sen ja blogga sist. Har haft saker för mig i veckan och har inte haft tid/ork till bloggen. I måndags så fick jag och Sandra äntligen se den efterlängtade fortsättningen på Desperate Housewives! Men som vanligt vill man ju inte att de ska ta slut, men nu på måndag så är de dags igen. Längtar.

Förra fredagen blev super lyckad, vi åt middag på Thai Garden, och de bästa av allt var ju efterrätten; Friterade bananer + glass. Mums. Sen for vi ut på kalles och träffade massa folk från jobbet, dock var de iskallt men kul att se hur dom hade byggt om på Kalles.

Lördagkväll spenderade jag och sandra hos Frallan på tjejfest vilket var helt klockrent! Sen utgång på Kalles och där träffa ja min barndomsvän Sara och vi surrade på ett bra tag, sen hängde ja med Martin resterande delen av kvällen efter Sandra for. Blev gratis burgare efter krogen dessutom. Nice.

Sen har ju veckan mest bestått av jobb. Och igår blev jag återigen dunderförkyld, det var som att trycka på en knapp så var min näsa full med snor och min hals ond osv osv. Riktigt trist.

Ikväll tänke vi göra fläskfilé med svampstuvning och gratinerat mos, men ingen av oss är hungriga och jag har ingen ork i kroppen att ens lytta en stekpanna. Så de får vänta tills imorn.
Idag på dagen har jag köpt mig en ögonfransböjare som går på batteri och som värmer fransarna och bevarar dom i den form man önskar (efter man har satt på maskaran) Denna manick kostade 10kr!!! Och är världens bästa! Tack Sandra för att du upptäckte denna underbara sak!

Nu blir de att snyta sig lite till och säkert slappa i soffan framför nån kass film..


*Ont gör de, i både kropp och själ*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0