Jobb sökes?

Någon som har ett arbete till mig? Helst heltid och tillsvidareanställning ;) Jag är så sjukt less på att jobba här just nu, man känner bara att man inte duger. Men ja antar att livet är så i denna branch?

Just nu sitter ja på jobbet (vad annars?) och fryser trots att man har långärmat, jeans plus en filt virad runt sig!? Och att vara sjuk på de, jaa ni förstår de är inte min bästa dag idag.
När vi har slutat idag jag och Jim så ska vi åka å handla mat på Coop och fylla upp våran lilla kyl lite till :) Sen blir de inte mycket fart tror ja, tv och nå gott att stoppa i munnen kanske.

Lite förvånad ja blev idag dock när posten kom, pratade med Helena från El Gigantens kundservice igår gällande en kompensation för att Giganten tappade bort min tv och sen fick jag en helt annan (samma märke men en med helt andra skador än innan ja lämna in den) Åh ja blir arg bara att tänka på saken, men iaf vi kom överens om att ja skulle få nått presentkort och gissa vad som låg i min brevlåda IDAG? Jo mina presentkort!! Ja har aldrig varit med om att de har gått så snabbt!

Nu ska ja fortsätta jobba.


*Tack Helena på KS för all hjälp*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

ja hon är helt underbar! Jag tom fällde en liten tår!!

2008-10-08 @ 23:14:53
URL: http://tinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0