Morfin

Tack gode gud för Cocillana!! Fick det utskriver idag när ja ringde vårdcentralen och har nu hunnit med två doser och känner mig lagomt lullig i skallen. Sitter på jobbet just nu och kämpar på, har ont i magen idag med så när jag kommer hem så blir de nog ytterligare en långdusch ;)

Skulle ju ha åkt till Sandra ikväll för att se fortsättningen på DH, men ja pallar inte med när ja har så ont! Sen tror ja inte att ja ska köra bil just nu höhö Men imorn håller ja tummarna att ja har mindre ont så vi kan umgås litte :)


*Ingen rast ingen ro*

// ia

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Hurra för nykterheten eller nå!? Har också hållt mig nykter sen kläm å kännet men nu till helgen blir de fest. Sjuk är du...fan va jobbigt. Kom ihåg vääääldig viktigt! Ta inte för mycke av de goda för då blir man illamående..!

krya på dä.

2008-10-06 @ 20:05:49
URL: http://tinalind.blogg.se/
Postat av: Jane

jag har en STOR flaska här hemma som du kunnat få.. synd att duu inte efterlyste eller nåt innan :P haha

2008-10-06 @ 20:42:13
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jim

ojoj pusspusskram

2008-10-06 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0