Nostalgi..

Har läst gamla textdokument där jag har skrivit om mina känslor och hur livet var när man var mindre. Jag blev dock imponerad av mitt sätt att skriva, det var verkligen målande och berörande. Jag vill kunna skriva så igen, men det kommer som bara i vågor de där med att vara lite av en poet. Så jag får väl hålla ut tills den dagen dyker upp igen ;)

Sitter på jobbet nu och blir så irriterad, har suttit och väntat i 10 min mellan varje samtal, och direkt jag kommer på att jag ska blogga så börjar det ju självklart att ringa! Blä!

Jag vill hem nu, eller jag ska ju till Sandra ikväll och se Deseperate och käka popcorn såklart, men sen vill ja hem och mysa!
Igår bjussa mamma å syster på gomat; Köttfärssås och spagge :) Ja kom dit kring 19.30 och var väl hemma kring 00.30. Jag å syster fick lite quality time och det var himla kul :) Tack siss för igår!
Dock var de inte så trevligt att köra hem den tiden när bilen har stått utan värme och man har en sepe bil som immar igen så fort de blir kallt ute eller fuktigt! Så det blev min första skrapa rutorna på bilen gång igår, sen fick jag torka rutan innifrån med tröjan för att ens se nått. Men jag tog mig iaf hem.


*Idag vill jag ha våran fjärrkontroll*

// ia

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag köpte den på Nelly.se

Om man väljer på märke i vänsterspalten så är det "ichi" :-) Visst såg den helt vrålmysig ut?! :)



Hade//Nadia

2008-10-20 @ 11:10:00
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: KelocC

Godmorgon, sovit gott? :)

2008-10-20 @ 11:19:23
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0