Uppskrapad bil

I förrgår när vi skulle åka och handla på Coop, så mötte jag en bil i vårat garage och dumfan stannade jämsides med mig eftersom hans parkering låg just där jag stog, och de är väldans trångt i vårat garage och jag var ju som tvungen att köra fram och försöka svänga upp mot utgången, då hör ja bara kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaash skraaaaaaaaaaaaaaaaap...

Passagerar sidan längst bak är uppskrapad och lite bucklad eller hur man nu ska förklara det hela. Behöver jag säga att jag blev lessen? BLAAAAAAAAAAAAAAAH ja ska inte ha en bil!

Idag och igår mår jag bättre, jag tror det är jobbet som gör mig nedstämd och på skitigt humör, eftersom jag började vara gladare igår när jag var ledig. Trots att vi städade så var ja på bra humör! Haha snacka om att det svänger i humöret nu.

Men men, nu sitter man på jobbet igen och slavar, längtar tills vi ska sova ikväll för de var så underbart skönt att sova i ett nystädat sovrum, renbäddat och typ dammfritt! Sen att man var nyduschad gjorde ju inte saken sämre om man säger så :) Så nu vill ja bara hem till sängen, dock måste vi fortsätta städningen utanför sovrummet när vi kommer hem eftersom massa saker som har varit i sovrummet har mystiskt hamnat i vardagsrummet =P


*Nån som vill köpa min skitbil?*

// ia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jåå ja vet, de var fan klantigt, å nu när de hade läkt ihop lite så tog ja på mig byxorna å hipps vipps så blödde de igen! Buhuuu :) haha

Jepp desperate and pcorn imorn ;)

2008-10-19 @ 20:22:06
URL: http://psychosandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0