FRALLAN!

Detta inlägg är tillägnat min alldeles speciella vän Frallan - Tricky - Malimm! Hon gjorde nått så underbart snällt idag/kväll för mig som underlättade den annars så långtråkiga kvällen på jobbet. Hon slutade egentligen 16.45 men hör och häpna hon stannade minsann kvar på jobbet och underhöll mig i hela TRE timmar och en kvart till klockan var 20.00!!!

Sen hängde hon med ut på tjejkvällen på stan, och där inhandlade jag en sjal (eller hur de nu stavas) och hon fick sig äntligen den efterlängtade filten! Riktigt skoj att göra nått efter jobbet också =)

Btw så var nog inte Frallans "kvarstannande" så uppskattat av någon annan än mig, för vi blev ju tillsagda minst två gånger och hon blev nästan hemskickad för att chefen trodde inte att ja fick någonting gjort (vilket ja fick). Då blev vi lite bittra.

Tack gumman för att du gjorde kvällen till det den blev!


*DAMPA LOSS*

// ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0