Låååångfredag

Har verkligen varit en lång fredag, dagen på jobbet har gått i snigel takt men det brukar det oftast göra när man jobbar 10-19 passen. Vet inte varför egentligen men så är det iaf.

Har faktiskt inte tänkt såå himla mkt idag på huset vilket har varit skönt, för jag har blivit lite smått galen av allt velande fram och tillbaka.

Ikväll har det käkats mat från Sunes, vi har tagit ett skönt bad och sen sett på Singing Bee (kändis edition) och det var himla roligt faktiskt. Hasse Aro var med, och han drömde jag om inatt av någon konstig anledning, han raggade på mig bla (nej de är inget önsketänkande haha) Den drömmen var bara helt skruvad.

Nu spelar Jim och ja vet inte vad ja ska pyssla med...kolla min mail och sen se om det finns nått kul spel till mitt DS?


*Imorn jobbar jag, sen ledig 2 ska bli väldans skönt!*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0