Me s´cuse

Sorry för dålig uppdatering men har inte hunnit riktigt. Igår käka vi på Pentan, INTE VÄRT pengarna! USCH!

Imorse följde ja med pappa å Ralf till Skeå för pappa skulle äntligen få köpa sig en Volvo 850 Tgul! Oj va fin den var/är, och sköööön att åka i! Jag inhandlade en lampa på ÖB som jag har kikat på länge men den har allti varit slut, men nu har ja min egen!! =) Kommer bild sen när vi har hängt upp den (ingen idé lixom att hänga upp nått nu när vi flyttar om 2 veckor)

Nu ska ja leta fram kläder och sen kommer papi å hämtar mig för att skjutsa mig till Sandraaaa! Vi ska ha ego fest ikväll och sen blir de ut på Kalles (om vi nu inte fastnar i Lips som sist haha)


*Sommaren är här, hoppas den kommer stanna*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0