Ögondokktorn

Dagen idag har varit sjukt konstig, dagen började med tårar och sen när jag gick ut för att röka på framsidan så kommer det fram en kvinna och undrar om hon inte får köpa en cigg av mig. Hon fick en gratis ^^ Sen stannar hon kvar och pratar med mig och var hur glad som helst över ciggen. Roligt att göra någon glad för nått så litet.

Efter det så for jag till ögondoktorn, eller sköterskan. Dom kollade synen på mig och jag försökte fuska genom att memorera bokstäverna på tavlan redan när ja kom in i rummet - gick inget vidare bra, ja glömde bort allt när de väl var dags. Sen droppade dom i mina ögon så pupillerna blev jätte stora igen, för att kunna fota ögonbottnarna.
Påvägen hem träffade jag Linn, sen hämtade vi flyttkartonger och efter det så skulle vi köra till ica och handla. Då höll ja på att krocka (inte mitt fel dock) och alla bara körde allmänt konstigt!

När vi kommer hem så käkar ja en risifrutti och självklart dräller ja på min nytvättade sjal, inte en utan två gånger! SUCK! Men en rolig sak var att ja fick mitt lilla paket idag med mina Eiffeltorns örhängen och det berömda läppbalsamet Carmex! Från den här affären, skit nice!

Nu väntar vi på att den sista (förhoppningsvis) personen ska komma och kolla på läggan. Sen blir de att steka burgare och efter det en tripp till Sandra bejbi. Känns som en evighet sen ja var med hon!

Nu kommer folket, så ja laddar upp nån bild snart.


*Nervöst*

// ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0